- ΧΡΥΣΟΙ ΧΟΡΗΓΟΙ
- ΜΕΓΑΛΟI ΧΟΡΗΓΟI
- ΧΟΡΗΓΟΙ
- ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
- ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
- CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR
Δευτέρα, 18 Ιανουαρίου 2021
Από το 2007 έχει ενεργή συμμετοχή στο σχεδιασμό και υλοποίηση δεκάδων μεθόδων σχετικά με την αξιολόγηση των ITSM tools και παράλληλα έχει εργαστεί σε όλους τους τομείς του Adaptive Service Model.
Μεταξύ των εταιρειών που έχει εργαστεί ή έχει συνεργαστεί με την ιδιότητα του συμβούλου είναι οι DHL, Orange Communications, Philip Morris International, Credit Suisse και Roche.
Αν και περνά ένα μεγάλο μέρος του χρόνου του ταξιδεύοντας, έχει συντάξει δεκάδες άρθρα και το βιβλίο IT Tools for the Business.
Continual Improvement Maturity Model
“How does Kanban Support Service Management Agility”. Με αυτό το άρθρο που δημοσιεύτηκε το Φεβρουάριο του 2018, ο Robert Falkowitz επιβεβαιώνει τη φήμη του ως ένας από τους πιο ενημερωμένους συμβούλους στον τομέα του Service Management, παρά το γεγονός ότι η καριέρα του στον τομέα αυτό ξεκίνησε τη δεκαετία του 80’.